174 darbuotojai dovanojo vilniečiams po puodelį kavos
174 darbuotojai dovanojo vilniečiams po puodelį kavos. 2020-aisiais banku tampantis „General Financing“ Gedimino prospekte atvėrė finansų kavinės duris ir kartu su savo darbuotojais ketvirtadienį kvietė stabtelti akimirkai ir pasimėgauti kavos puodeliu. Juk visi geri dalykai prasideda nuo paprasto pokalbio ir puodelio kavos…
Užuot rengusi įspūdingą atidarymo šventę, įmonė kartu su darbuotojais nusprendė padaryti siurprizą vilniečiams ar Vilniaus svečiams, ketvirtadienį (lapkričio 7 d.) buvusiems šalia Gedimino pr. 2 – kiekvienas „General Financing“ darbuotojas finansų kavinės atidarymo proga praeiviams dovanojo po puodelį kavos. 174 kavos puodeliai vilniečiams – ketvirtadienį.
„Šiandien vis labiau užmirštame gyvo bendravimo džiaugsmą ir tai, kiek gerų dalykų gimsta prie puodelio kavos. Vis rečiau gyvai kalbamės tarpusavyje, vis rečiau įmonės kalbasi su savo klientais. Atverdami antrosios finansų kavinės duris, atsigręžiame į tarpusavio ryšio ir gyvo bendravimo galią. Mums, kaip finansų bendrovei, norisi parodyti, kad apie finansus galime kalbėti labai paprastai ir su šypsena“, – sakė „General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas Skirmantas Ketvirtis.
Pasak S. Ketvirčio, finansų kavinės koncepcija pasirinkta neatsitiktinai. Siekiama, kad finansinės konsultacijos ir paslaugos taptų itin paprastos. Atsisakyta finansinių paslaugų teikėjams įprastų klientų aptarnavimo zonų. Klientai finansiniais klausimais bus konsultuojami tiesiog kavinėje, atsisakant perdėto rimtumo ir žmogui sukeliant kuo mažiau įtampos. Darbuotojai klientus finansų kavinėje pasiūlys konsultacijas visais finansiniais klausimais, susijusiais su bendrovės teikiamomis paslaugomis (vartojimo paskolos, paskolos automobiliui, paskolos medicinos ir sveikatinimo paslaugoms, paskolos būsto remontui ir atnaujinimui, refinansavimas bei pirkimas išsimokėtinai).
„Dažnai kalbėjimasis apie finansines paslaugas gyventojams asocijuojasi su itin formalia, įpareigojančia, stresą keliančia aplinka. Mūsų siekis – su žmogumi apie finansus kalbėti paprastai ir suprantamai. Įgyvendindami šį tikslą, pasirinkome finansų kavinės koncepciją bei aplinką, kuri, tikiu, suteiks klientams tik malonias apsilankymo patirtis“, – apie naujos koncepcijos finansų kavinę sakė S. Ketvirtis.
Pasak eksperto, didieji bankai vis labiau tolsta nuo savo klientų. „General Financing“ nori būti šalia ir girdėti savo klientus. Neabejojama, kad prie kavos puodelio savo finansinius klausimus spręsti bus daug paprasčiau.
Kartu su „Caffeine“ atveriama finansų kavinė – naujas specializuoto banko licenciją birželį įgijusios bendrovės „General Financing“ padalinys prieš oficialų tapimą specializuotu banku ir teiks terminuotojo indėlio paslaugą.
„Finansų įstaigos žmonėms dažnai asocijuojasi su labai įpareigojančia aplinka. Džiaugiamės „General Financing“ sprendimu pasirinkti netradicinę aplinką – kavinę, nekuriant įprastų klientų aptarnavimo vietų. Mums svarbu kurti šiuolaikiniam miestiečiui pritaikytas naujas erdves, todėl džiaugiamės šiuo projektu ir tikime jo sėkme“, – sakė Aurimas Šavelis, „Caffeine“ kavinių tinklo direktorius.