GFB specialistė: kauniečiai supranta, kad pinigus palankiau laikyti ne stalčiuje
Banko specialistė: kauniečiai supranta, kad pinigus palankiau laikyti ne stalčiuje
Beveik trejus metus kauniečius finansų klausimais konsultuojanti GENERAL FINANCING BANKO Klientų aptarnavimo specialistė Lina Bivainienė sako, kad dažniausiai kauniečiai su banko specialistais mėgsta pasitarti net ir tais atvejais, kai jau yra pakankamai tvirtai apsisprendę dėl norimos paslaugos.
„Klientai, kurie naudojasi mūsų banko paslaugomis, labai skirtingi, turintys įvairių planų, idėjų, tad mane žavi galimybė bendrauti ir padėti rasti jiems finansiškai palankiausius sprendimus. Kai klientams pavyksta įgyvendinti savo idėjas, nuoširdžiai džiaugiuosi kartu su jais. Tad šis darbas man patinka ir kasdien primena, kaip svarbu pagelbėti klientams pasiekti savo užsibrėžtus tikslus”, – sako L. Bivainienė.
Pasak specialistės, plečiantis elektroninių paslaugų galimybėms, vis daugiau žmonių banko paslaugomis naudojasi nuotoliniu būdu - internetu ar telefonu, tačiau tikrai netrūksta ir norinčių pasitarti gyvai atvykus į skyrių. Nuo šiol Kaune GENERAL FINANCING BANKAS dirba ne tik PC „Savas“ skyriuje, bet ir Vytauto pr. 47, tad gyventojams bus dar patogiau gauti banko konsultacijas.
Kaip sako Lina, naujoji Klientų aptarnavimo skyriaus vieta išskirtinė tuo, jog įsikūrusi šalia istorinio Ramybės parko, kuris yra žinomas tikriausiai kiekvienam Kauno gyventojui. Šį banko skyrių pasiekti lengva atvykstant tiek nuosavu, tiek visuomeniniu transportu: „patogus ir darbo laikas – pas mus klientai gali atvykti darbo dienomis net iki 20 val. Nors ir trumpiau, tačiau skyrius dirba ir šeštadienį, ir sekmadienį”, – atkreipia dėmesį L. Bivainienė.
Svarbu tinkamai įvertinti situaciją
GENERAL FINANCING BANKO Klientų aptarnavimo specialistė Lina pasakoja, kad jai patinka bendrauti su žmonėmis, o tai, jog gali padėti klientams, ieškantiems tinkamo finansinio sprendimo, motyvuoja dar labiau.
„Visada siekiame suprasti kliento poreikius ir patarti. Dažnai išgirstu dvejones, ar įgyvendinti savo planus dabar, ar atidėti ateičiai. Svarbu įsivertinti savo finansines galimybes ir skolintis atsakingai. Todėl, konsultuodama visada stengiuosi atsižvelgti į kiekvieno kliento situaciją ir tik jeigu galimybės leidžia, patariu neatidėlioti savo planų”, – aiškina L. Bivainienė.
Anot Linos, dažniausiai paskolų lėšas klientai naudoja namų remontui bei automobilio įsigijimui, tačiau situacijos išties būna labai įvairios: „pavyzdžiui, viena klientė prasitarė, kad gautas lėšas ketina panaudoti naujam augintiniui įsigyti”, šypsodamasi pasakojo ji.
Auga susidomėjimas indėliais ir taupomąja sąskaita
„Džiaugiuosi, kad mūsų klientų finansinis raštingumas auga, didžioji dalis klientų tikrai domisi finansų srities naujovėmis ir kreipiasi į mus jau nemažai žinodami tiek apie paskolas, tiek apie terminuotuosius indėlius. Klientų, kurie kreipiasi dėl terminuotųjų indėlių daugėja, kadangi jau ilgą laiką indėlių palūkanos yra gana aukštos, tad jie supranta, jog kur kas palankiau laikyti šias lėšas ne „kojinėje“ ar einamojoje sąskaitoje. Ypatingai auga susidomėjimas ir taupomosios sąskaitos paslauga, kadangi nuo šioje sąskaitoje laikomų lėšų ne tik mokamos palūkanos, bet taip pat nėra taikomi jokie administraciniai mokesčiai. Tai gana unikali paslauga rinkoje, nes priešingai nei naudojantis daugeliu panašių produktų, pas mus, neprarandant sukauptų palūkanų už einamąjį mėnesį, lėšas galima išsiimti iki 3 kartų per mėnesį”, – aiškina L. Bivainienė.
Paklausta, ar pati atsakingai žiūri į asmeninių finansų valdymą Lina atsako, kad yra linkusi taupyti, nors turi silpnybę kelionėms.
„Esu linkusi taupyti ir gerai apsvarstyti prieš įsigydama stambesnius pirkinius. Tačiau manau, kad įspūdžiai ir patirtys yra pati geriausia investicija. Ir savo dukrai stengiuosi perteikti požiūrį, jog materialūs daiktai teikia tik laikiną džiaugsmą, o gražios akimirkos ir įspūdžiai lieka visam gyvenimui”, – dalinasi savo patirtimi GENERAL FINANCING BANKO Klientų aptarnavimo specialistė Lina Bivainienė.