Naudinga žinoti 2017 05 17

Dviračių laikikliai. Kokiu būdu vežti dviratį?

Dviratis v2

Kaip pabrėžė dviračių ekspertas Ignas, dviračių laikikliai kiekvienam automobiliui yra skirtingi, tačiau bendrai galima išskirti tris tipus: tvirtinami ant stogo, ant bagažinės ir ant kablio (jeigu toks yra).

Pasak Igno iš „Ponas dviratis“, patogiausia dviračius vežti ant stogo, nes dviračius lengva uždėti ir nuimti. Be to, veždami dviračius ant stogo, turėsite laisvą priėjimą prie bagažinės. Jeigu jums svarbu aerodinamika ir tokio laikiklio sukuriamas oro pasipriešinimas, galime nuraminti, kad oro pasipriešinimas, vežant dviratį ant stogo, mažai skiriasi nuo to, kai dviratis yra vežamas ant bagažinės.

Tiesa, užkelti dviratį ant stogo gali būti kiek sudėtingiau, jeigu dviratis yra sunkus, arba jeigu jūsų automobilis gana aukštas.

Laikikliai prie stogo yra prirakinami su specialiomis spynomis, todėl paprastai žmonės, kurie dviračius transportuoja gana dažnai, tokio laikiklio tiesiog nenusiima. Ant stogo, priklausomai nuo automobilio modelio, galima vežti 3-4 dviračius.

Nemažai žmonių naudoja dviračių laikiklius, tvirtinamus ant kablio. Didžiausias tokių laikiklių privalumas – jį galima gana greitai nuimti. Laikiklį nuo stogo nuimti užtrunka šiek tiek ilgiau, nes toks laikiklis, kaip jau minėjome, yra prirakinamas su spynomis. Ant tokio laikiklio galima vežti 3-4 dviračius.

Jeigu jūsų šeima turi kelis dviračius, Ignas iš „Ponas dviratis“ pataria naudoti du laikiklius: vieną ant stogo, o kitą – ant bagažinės. Jeigu dviračiai nėra dideli arba gana kompaktiškai išsiardo, juos galima dėti ir į automobilio vidų.

Svarbu žinoti, kad prie kiekvieno automobilio stoginiai laikikliai tvirtinami skirtingai. Tam yra naudojami specialūs adapteriai, skirti konkrečiai automobilio markei. Nusigąsti šito nereikėtų, nes, pasak dviračių eksperto Igno, pritvirtinti laikiklį tikrai galite patys, naudodamiesi instrukcijomis. Žinoma, tai šiek tiek užtrunka ir nereikėtų susiplanuoti daryti paskutinę minutę:)

Kiek kainuoja dviračių laikikliai?

Anot Igno iš „Ponas dviratis“, kainos yra įvairios. Jeigu kalbame apie stoginius laikiklius, dalį išlaidų sudarys adapteriai, kurie yra pritaikyti konkrečiam automobiliui ir juos reikės pirkti tokius, kokie yra.

Toliau jums reikės įsigyti skersinius, kurie dedasi ant laikiklių. Skersinių kaina priklauso nuo medžiagos, iš kurios yra jie pagaminti. Aliuminiai yra lengvesni ir brangesni, o plieniniai – sunkesni ir pigesni. Kaina priklauso ir nuo laikiklių aerodinamikos. Tie, kurie yra labiau aerodinamiški, specialiai pritaikytos formos, kad oras geriau praeitų, dažniausiai būna brangesni.

Pačių stoginių dviračių laikiklių kaina priklauso nuo aerodinamikos ir nuo dviračio prirakinimo patogumo. Vieni yra patogesni, su žemiau esančiu užraktu. O yra tokių, kur pačiam reikia laikiklį prisukti prie dviračio rėmo, bet šitie, anot dviračių eksperto Igno, nėra tokie patogūs.

Prie stoginio laikiklio komplektacijos reikia nepamiršti spynų, kurios prirakina laikiklius. Visi šitie dalykai ir įsiskaičiuoja į laikiklio kainą. Kaip mums pasakojo „Ponas dviratis“ atstovas, paprasčiausias variantas su plieniniais skersiniais ir paprastais dviračių laikikliais gali kainuoti apie 200 Eur. Tačiau jeigu renkatės brangesnius ir geresnės aerodinamikos dviračių laikiklius, visas komplektas gali kainuoti apie 300 Eur.

O ką apie dviračių laikiklius sako kiti?

Laima:

Mes turime laikiklį, kuris tvirtinasi ant kablio. Žiūrėjome ir laikiklį, kuris tvirtinasi ant stogo, nes ant mūsų automobilio yra bėgiai, prie kurių būtų galima tvirtinti laikiklį dviračiams. Tačiau mūsų dviračiai yra gana sunkūs ir nusprendėme, kad kelti juos ant stogo būtų nepatogu. Dabartinis variantas – laikiklis ant kablio – gal nėra pats geriausias, nes pakabinus dviračius, jie uždengia mašinos valstybinį numerį, tačiau kol kas naudojame tokį, kokį turime.

Uždėti šį laikiklį gana paprasta. Sudėtingiau yra pririšti dviračius. Jeigu veži du dviračius, turi tarpusavyje ratus surišti ir papildomai pririšti prie rėmo. Taip pat didelis minusas toks, kad jeigu yra prikabinti dviračiai, negalima atidaryti bagažinės. Pas mus galima prieiti iš salono, bet vis tiek nepatogu. Reikia pagalvoti, kokius daiktus įsidėti į saloną, kad paskui nereikėtų giliai ieškoti bagažinėje.

Dviejų vaikų tėtis:

Dviračių transportavimas yra tikra bėda. Turime keturis dviračius ir vienus keliame ant stogo, bet tai turi trūkumų: padidėja kuro sąnaudos, negali greičiau važiuoti, sunku užkelti, neprirakinus dviračių, juos gali pavogti. Kitus dviračius tvirtiname ant bagažinės su diržais, tačiau norint ką nors pasiimti iš bagažinės, juos reikia kiekvieną kartą nuimti. Dažniausiai važinėjame Vilniuje ir pas senelius, todėl tiesiog turime dviračių ir ten, ir čia.

Tėtis Darius:

Mes naudojame laikiklį, tvirtinamą ant stogo. Toks mums pasirodė patogiausias, nes tvirtinamas ant bagažinės netiko pagal mūsų automobilio tipą.

Jei svarstote dviračio įsigijimą, susipažinkite su pirkimo išsimokėtinai galimybe.

 

bank chat coins customers danger-sign experts goals invoice online-payment recommendations transfer-money video-button