GENERAL FINANCING BANKAS pirmą ketvirtį apyvartą išaugino 10 proc.
GENERAL FINANCING BANKO, anksčiau finansų bendrovės „General Financing“, apyvarta pirmąjį šių metų ketvirtį siekė 8,81 mln. Eur ir, lyginant su praėjusiais metais, augo 10,45 proc. Bendras paskolų portfelis per pirmuosius tris šių metų mėnesius didėjo 1,21 proc. iki 70,85 mln. Eur.
GENERAL FINANCING BANKO Vyriausiojo finansų pareigūno Valdo Bernatavičiaus teigimu, šis augimas itin svarbus, nes leidžia padėti tvirtus pamatus reikšmingam naujos veiklos etapui – finansų bendrovė gegužės 18-ąją oficialiai tapo banku ir klientams galės pasiūlyti terminuotųjų indėlių paslaugą.
Išdavė daugiau vartojimo paskolų
Lyginant praėjusių ir šių metų pirmo ketvirčio GENERAL FINANCING BANKO rezultatus, bendra išduotų paskolų suma klientams didėjo 834 tūkst. Eur. Pasak V. Bernatavičiaus, tai iš dalies lėmė išaugęs vartojimo paskolas norinčių gauti klientų skaičius bei didesnė vidutinė skolinimosi suma.
„Pernai per pirmąjį ketvirtį norinčių gauti vartojimo paskolą skaičius siekė beveik 2300, šiemet per analogišką laikotarpį – beveik 2900. Be to, vidutinė pasiskolinta suma augo 37 proc. – nuo 1286 iki 1765 Eur. Šie pasikeitimai iš dalies lėmė augančią bendrą išduotų paskolų sumą“, – sako GENERAL FINANCING BANKO vyriausiasis finansų pareigūnas.
Pasak V. Bernatavičiaus, pirmąjį ketvirtį klientai skolinosi turimų finansinių įsipareigojimų refinansavimui, automobiliui įsigyti lizingo būdu bei automobilio arba būsto remontui. Iš viso bendrovė pirmąjį šių metų ketvirtį aptarnavo kiek daugiau nei 4,7 tūkst. klientų. Dažniausios sumos, kurias skolinosi klientai, buvo 300, 500 ir 1000 Eur.
Iš rezultatų matyti, kad dėl pandemijos įsitvyrojusi nežinomybė didesnės įtakos klientų galimybėms vykdyti finansinius įsipareigojimus neturėjo. Skaičiuojama, kad nuo karantino pradžios GENERAL FINANCING BANKO klientų, kurie paprašė atidėti įmokas ar pranešė, jog jas sumokėti vėluos, yra mažiau nei 3 proc.
Naujas etapas, naujos paslaugos
GENERAL FINANCING BANKU tapusiai finansų bendrovei 2020-ieji yra kardinalių pokyčių laikotarpis.
„Tapimas banku – reikšmingas veiklos etapas, į kurį žvelgiame kaip į naują galimybę. Toliau teiksime aukštos kokybės profesionalias paslaugas, tik jau banko statusu, o esamiems ir būsimiems klientams pasiūlysime naujų galimybių. Klientai turės ne tik naujų galimybių skolintis, bet taip pat galės taupyti pinigus terminuotų indėlių forma“, – akcentuoja vyriausiasis finansų pareigūnas.
Jis priduria neabejojantis, kad šie pokyčiai taps impulsu bankui eiti pirmyn ir stiprinti savo pozicijas finansinių paslaugų rinkoje.
„Sieksime būti banku, kuriame klientas norimas paslaugas bei visą informaciją galės gauti greitai ir patogiai. Dar pernai visuose savo klientų aptarnavimo skyriuose klientų patogumui pasiūlėme sutartis pasirašyti planšetėse. Tai leido sutrumpinti klientų aptarnavimo laiką, sumažinti eiles, sunaudojamo popieriaus kiekį bei oro taršą transportuojant popierinius dokumentus. Ateityje mūsų procesai ir paslaugos taps dar labiau optimizuoti bei skaitmenizuoti.“, – apie GENERAL FINANCING BANKE diegiamas inovacijas kalba V. Bernatavičius.