JUSTĖ: Nenustok svajoti, rizikuoti ir planuoti
Jeigu bijosi, didelių galimybių neišbandysi. Kas blogiau – norėti ir nepabandyti ar pabandyti ir norėti dar daugiau? Net 3 pozicijas per 4 metus išbandžiusi Justė įsitikinusi, kad nesėkmės atveju paprasčiausiai pasakysi „tai ne man“ ir užversi duris, tačiau pabandžius GENERAL FINANCING BANKE net tokių minčių nekils. „Net neabejoju, kad čia tikrai mano paskutinė stotelė – apie kitą kompaniją neturiu net minčių. Džiaugiuosi kiekvieną rytą eidama į darbą ir išeidama iš jo. Kolegos čia yra draugai, visas problemas sprendžiu labai paprastai. Būna dienų, kad eini iš proto, bet tuomet pagalvoji, kad šito kosmoso nekeisčiau į nieką kita“, sako pusantrų metų apskaitininke kompanijoje dirbanti Justė.
Iki tol mergina pusantrų metų dirbo Klientų aptarnavimo skyriuje, tuomet perėjo atranką į biuro administratores šioje pozicijoje dirbo apie metus, o tuomet kandidatavo į apskaitininkės poziciją ir jau pusantrų metų mėgaujasi skaičių ir sąskaitų pasauliu.
Kaip Justė sako, tai darbas žmogui, kuris mėgsta rutiną ir discipliną.
„Man labai patinka konkretumas, dėl to ir ryte nemėgstu staigmenų. Paprastai esu viską susiplanavusi valandomis, taigi vienas nesuplanuotas darbas griauna ir nustumia kitus darbus. Tuomet nieko nebespėji ir labai pavargsti. Todėl be planavimo čia nė iš vietos“, – kad chaoso meistrams turėtų būti labai nuobodu sako Justė.
Bet Justė dabar jau nebeįsivaizduotų savęs be planavimo – ji ir gyvenime viską planuoja. Bet mergina save išbandė ne vienam amplua. Pusantrų metų dirbdama administratore Justė dirbo visai kito pobūdžio darbą – buvo atsakinga už biuro gyvenimą ir kolegų gerovės jame palaikymą. Kaip pati Justė prisimena, buvo daug bendravimo su kolegomis, svečiais, tiekėjais. Ir kiekviena diena tikrai buvo vis kitokia, nes nežinojai, ką dirbsi šiandien.
O startavo Justė kaip klientų aptarnavimo specialistė ir kitiems sako, kad tai viena iš geriausių startinių karjeros pozicijų kompanijoje. Turi žinoti viską, kas susiję su veikla, ne tik parduoti paslaugas, bet girdėti klientą, įsiklausyti į jo problemą, pasiūlyti labiausiai jo lūkesčius atitinkantį sprendimą.
Per visą šį laikotarpį tikrai buvo mažesnių ir didesnių klaidų. Bet puikūs vadovai visuomet pataria, padeda rasti sprendimą ir visuomet padrąsina. Dar ir šiandien Justė prisimena savo pirmąją dieną, kai iš galvos neišlindo mintis – o gal nereikėjo eiti. Bet Justė visuomet sau kartojo – „Siek savo tikslo“.