Skolinantis užteks piršto antspaudo
Nusprendę pasiskolinti reikiamą sumą pinigų nuo šiol neprivalėsite keliauti į banką. Kad ir kur būtumėte – buitinės technikos salone ar pakeliui į darbą, visiems paskolos formalumams sutvarkyti pakaks tik piršto antspaudo.
GENERAL FINANCING BANKE klientams vartojimo paskolų procesas tampa dar patogesnis ir patrauklesnis. Kliento kreditingumo vertinimas, vartojimo paskolos dokumentų sudarymas įgijo visiškai skaitmeninę formą ir nuo pradžios iki galo tapo pasiekiamas išmaniosiomis technologijomis.
„Ne kartą iš savo klientų esame girdėję norą turėti galimybę visus vartojimo paskolų klausimus, įskaitant dokumentų pateikimą, ir pasirašymą, spręsti, kad nereikėtų vykti į skyrių. Įsiklausę į vartotojų lūkesčius ir siekdami paslaugas padaryti dar patrauklesnes, sukūrėme vartojimo paskolų išmaniąją programėlę, kurioje klientas vartojimo paskolos klausimus galės išspręsti išmaniuoju telefonu“, – sako Laura Meškauskienė, GENERAL FINANCING BANKO naujų produktų ir inovacijų departamento direktorė.
Naujų produktų ir inovacijų departamento direktorė L. Meškauskienė sako, kad išmaniosios technologijos vis daugiau finansinių operacijų leidžia susitvarkyti čia ir dabar – nevykstant į banko skyrių, laukiant ten savo eilės, gaištant laiką automobilių spūstyse.
Tam pritaria ir „Vilnius Coding School“ Vykdantysis vadovas Jevgenij Abdulajev. Pasak jo, pagrindiniai mobiliojo telefono ar kitų mobiliųjų įrenginių privalumai – operacijos greitis ir sutaupytas laikas.
„Vis labiau įprantame viską atlikti vieno mygtuko paspaudimu ir nebenorime sudėtingų procesų, verčiančių mus atlikti laikui imlius ar kompleksinius veiksmus. Įsivaizduokite, jog tam, kad susisiektumėte su JAV gyvenančiu giminaičiu, reikėtų ranka parašyti laišką, vykti į pašto skyrių, sumokėti pinigus ir laišką išsiųsti, o gavėjas jį gautų po gerų kelių savaičių. Technologijos vis labiau keičia mūsų įpročius“, – sako J. Abdulajev.
Kalbant apie dabartinę pandemijos situaciją ir galimas panašias situacijas ateityje, paslaugų pasiekiamumas nepaliekant namų, anot J. Abdulajev, tampa itin svarbus tam, kad galėtume gauti mums svarbias paslaugas izoliacijos laikotarpiu.
Pasak „Vilnius Coding School“ Vykdančiojo vadovo, tam, kad vartotojas būtų apsaugotas, įmonės, kurioms teikiami dokumentai, nuotraukos, piršto antspaudas ar kiti asmeniniai duomenys, turi laikytis tam tikrų reikalavimų, užtikrinančių vartotojų duomenų saugumą.
L. Meškauskienės teigimu, išmaniajai GENERAL FINANCING BANKO programėlei pasitelkta mobiliųjų telefonų rinkoje plačiai paplitusi biometrinių duomenų naudojimo technologija. Didžioji dalis gamintojų naudoja piršto atspaudų ir veido atpažinimo technologijas.
„Vartotojui, pasirašant sutartį, nebus būtina vesti savo sugalvotų slaptažodžių, pakaks tik priglausti pirštą prie jutiklio ir patvirtinti dokumentus. Jo tapatybė jau bus nustatyta identifikuojant save kvalifikuoto Smart-ID metodo pagalba ankstesniuose žingsniuose“, – sako L. Meškauskienė.
J. Abdulajev sako, kad tai labai patogu ir taupo laiką bei suteikia galimybę gauti paslaugą neišvykstant iš namų. Žvelgiant į netolimą ateitį ir vertinant tai, kad tam tikros darbo vietos automatizuojasi, gali būti, kad paslaugų užsakymas vyks tik skaitmeniniu būdu.
„Dabar atsakymo dėl finansavimo klientas gali laukti kelias valandas ar net dienas, o kartais turi dar ir kelis kartus apsilankyti banko ar finansų įstaigos skyriuje, na, o jeigu vertinti karantino situaciją, kuomet tam tikri padaliniai yra uždaryti, darbuotojų skaičius mažesnis nei įprastai, o užklausų skaičius ženkliai padidėjęs – dirbtinio intelekto pagalba tikrai labai suefektyvintų ir pagreitintų procesus – pirmoje eilėje vartotojo atžvilgiu“, – skaitmenizacijos svarbą pabrėžia J. Abdulajev, „Vilnius Coding School“ Vykdantysis vadovas.